5 secrets pour le succès de petites entreprises de blogs

  • Lesley Fowler
  • 1204
  • 8672
  • 481
Publicité

Beaucoup utilisent leurs blogs comme une évasion personnelle, mais si vous êtes une petite entreprise, les blogs peuvent être extrêmement utiles Votre démarrage devrait avoir un blog. Voici pourquoi votre start-up devrait avoir un blog. Voici pourquoi Voici quelques raisons plus convaincantes pour lesquelles votre startup ne peut pas vivre sans blog. , aussi.

Les blogs sont parfaits pour apprendre à connaître vos clients, leurs préoccupations et leurs intérêts, et pour attirer davantage de clients. Mais un blog mal exécuté vous apparaîtra et est aussi inutile que de ne pas avoir une présence en ligne du tout. En fait, cela peut causer plus de tort que de bien.

Vous n'avez pas besoin d'un rédacteur professionnel pour mettre vos messages à jour: ces conseils vous aideront à rendre votre blog le meilleur possible..

Vérifier la grammaire et la ponctuation

Il y a beaucoup de mauvais anglais sur Internet et votre grammaire pourrait faire la différence entre avoir un nouveau client et être oublié. peu importe la qualité de vos affaires, tout est axé sur la présentation.

Pensez-y comme le ferait un client. Qui êtes-vous le plus susceptible de suivre: la personne qui ne comprend pas les apostrophes, les virgules et la clause conditionnelle, ou celle dont le texte a été poli et perfectionné, édité et ajouté à?

Il serait peut-être utile de faire lire à tout le monde un exemplaire avant de le publier - il est probable qu'il repérera les incohérences ou tout élément nécessitant des éclaircissements supplémentaires, car il s'agit d'un observateur externe..

Et ne croyez pas que ce n'est pas grave parce que c'est un blog et non votre site officiel. Je sais que je ne lirais pas un blog qui n'est pas bien écrit et je parie que vous ne le feriez pas non plus..

Voir votre blog sur plusieurs plates-formes

Votre blog est incroyable sur Chrome. Génial. Cependant, des études suggèrent que 63% des Américains utilisent leur smartphone pour accéder à Internet et que 42% possèdent des tablettes. Etes-vous sûr que votre blog a l'air que vous voulez quand les utilisateurs le voient sur leurs appareils mobiles?

Pas de panique: beaucoup de gens oublient de vérifier cela et beaucoup sont agréablement surpris de voir comment des plateformes telles que WordPress ont automatiquement adapté leur blog. Cela est généralement dû aux thèmes réactifs qui font exactement cela: réagissez au navigateur sur lequel ils sont affichés et ajustez-les pour obtenir le meilleur résultat..

Vous pouvez obtenir gratuitement des thèmes WordPress réactifs Créez un portefeuille incroyablement réactif avec l’un de ces thèmes WordPress gratuits Créez un portefeuille incroyablement réactif avec l’un de ces thèmes WordPress gratuits Ces jours-ci, il ne suffit pas d’avoir un site Web magnifiquement conçu photographe, artiste ou graphiste. De nos jours, si votre site n'est pas réactif, vous risquez de perdre une partie importante de… ou d'opter pour des thèmes payants si vous recherchez quelque chose de plus sophistiqué. Pour plus d'informations, consultez notre guide pour rendre votre blog WordPress plus convivial pour mobile. Assurez-vous que votre blog WordPress est accessible aux utilisateurs mobiles. Assurez-vous que votre blog WordPress est accessible aux utilisateurs mobiles. .

Dans la plupart des cas, vous n'aurez pas de problème. Néanmoins, il est conseillé de s’assurer que tout va bien sur les téléphones mobiles, juste au cas où.

Gardez votre blog à jour

Si vous souhaitez que Google affiche vos publications sur la page 1 (ou même la page 2), il est essentiel de la garder pertinente..

Nous n'entrerons pas dans les détails du SEO (Search Engine Optimization), mais très brièvement, les moteurs de recherche parcourent généralement les blogs à chaque mise à jour. Des mises à jour plus fréquentes signifient qu'ils réviseront votre contenu plus souvent, et s'ils le jugent digne, ils seront plus susceptibles de vous lister plus haut dans leurs classements de page. Gardez simplement à l'esprit que des mises à jour fréquentes ne signifient pas que vous vous répétez avec le même contenu - c'est une autre chose que Google n'aime pas..

Lorsque vous écrivez des articles réguliers, vous pouvez annoncer des nouvelles passionnantes sur certaines de vos entreprises. N'oubliez pas de mettre à jour votre site Web réel en fonction de ces publications - il est frustrant pour les clients de voir une chose annoncée sur le blog et de ne pas la trouver ensuite sur la page de la société..

Faire une liste de mots-clés

Encore une fois, les mots-clés entrent en ligne de compte dans le référencement, mais chaque message reste sur la bonne voie.

Vous n'êtes pas obligé de préparer un plan complet pour chaque message - il est probable que cela vous dissuadera totalement d'écrire - mais si vous avez un sujet en tête à chaque fois, écrivez une brève liste de mots clés que vous souhaitez entrer. Vous pouvez puis utilisez-le comme une invite.

Bon, alors comment réduisez-vous les mots dont vous avez besoin pour entrer dans votre message? La plupart viendront probablement naturellement, mais vous pouvez facilement passer sur Google et saisir votre sujet. Voir ce que les autres ont écrit. Voir ce que Google suggère.

Faites une liste et décidez lesquelles sont les plus importantes. Quels sont les plus pertinents pour vos clients et lesquels sont les plus pertinents pour votre message? Ne jetez pas tous les mots clés que vous pouvez trouver dans un seul article; vous vous sentirez mêlé au jargon, exactement comme si vous n’êtes pas utile. Les gens ne veulent pas se sentir vendus, même s'ils le sont vraiment. La subtilité est la clé.

Avoir un but clair

Cela passe trop souvent sous le radar. C'est tellement évident que tout le monde oublie de penser à un gros problème…

Quel est le but de ce blog?

Les petites entreprises se présentent sous toutes leurs formes, de même que leurs blogs.

Jetez un coup d'œil à votre blog et réfléchissez-y. Que voulez-vous que les lecteurs fassent? Que voulez-vous qu'ils retirent de votre site? Demandez-vous explicitement aux gens de le faire ou non?

Doucement, doucement, singe catchee, comme le dit le vieil adage. Ne soyez pas trop en face en annonçant exactement ce que vous recherchez. "Buy This" n'est pas aussi convaincant que de mettre en avant les aspects positifs d'un produit. N'ayez pas peur d'aller après exactement ce que vous voulez, mais évitez d'être envahissant.

Si vous êtes un artiste, vous voudrez peut-être simplement présenter votre portfolio. si vous êtes dans le textile, vous pouvez parler aux clients potentiels de votre processus de conception et de fabrication; et si vous êtes un constructeur, vous pouvez afficher les travaux précédents bien faits. Ce qui est difficile à vendre, c’est cela, et les gens n’apprécient généralement pas ce genre de chose. Mais si vous travaillez pour gagner leur confiance, si vous vous montrez fiable, éthique, dévoué et affable et si vous leur enseignez quelque chose, ils seront plus ouverts à ce que vous vendez..

Traduire le lectorat en clients est certainement l’objectif ultime, mais chaque message doit être ciblé. Décidez si vous essayez d'informer, de promouvoir des produits et services ou de présenter un travail dont vous êtes vraiment fier. Il est important que vous vous en teniez à cela, car cela signifie que chaque article sera concis, court et simple. à part cela, toute tentative pourrait faire un autre poste plus loin dans la ligne!

Vous voudrez peut-être aussi avoir plus de contacts ou de suiveurs sur les médias sociaux. Peut-être que vous voulez juste faire à quelqu'un comme ce que vous faites sans argument de vente. Si vous voulez simplement éduquer ou informer, c'est plus que bien. C'est admirable. Mais si vous voulez quelque chose de plus, que faites-vous pour y parvenir??

Blogging: les avantages pour les petites entreprises

Avoir un blog au lieu d'un site Web statique présente de grands avantages: cela montre que vous êtes abordable et amical. Un site Web ordinaire peut paraître étouffant et banal. Un blog laisse transparaître votre voix et votre attitude individuelles. En dehors de cela, ils sont faciles à mettre à jour, ce qui, comme expliqué ci-dessus, facilite le référencement. C'est gagnant-gagnant.

Nous avons déjà couvert d'autres astuces pour la rédaction de blogs. 5 conseils pour rédiger des articles de blog et attirer plus de lecteurs 5 conseils pour rédiger des articles de blog et attirer plus de lecteurs, mais nous aimerions également avoir votre avis.. Quels sont vos meilleurs conseils de blogging pour les entreprises?

Crédits image: Stuart Chalmers via Flickr




GregoryAbell ([email protected])
19.08.25 13:56
It’s no secret how President Donald Trump feels about sports teams turning away from Native American mascots. He’s repeatedly called for the return of the Washington Redskins and Cleveland Indians, claiming their recent rebrands were part of a “woke” agenda designed to erase history. But one surprising team has really gotten the president’s attention: the Massapequa Chiefs. The Long Island school district has refused to change its logo and name under a mandate from New York state banning schools from using team mascots appropriating Indigenous culture. Schools were given two years to rebrand, but Massapequa is the lone holdout, having missed the June 30 deadline to debut a new logo. [url=https://kra-39--cc.ru]kra33 at[/url] The district lost an initial lawsuit it filed against the state but now has the federal government on its side. In May, Trump’s Department of Education intervened on the district’s behalf, claiming the state’s mascot ban is itself discriminatory. Massapequa’s Chiefs logo — an American Indian wearing a yellow feathered headdress — is expected to still be prominently displayed when the fall sports season kicks off soon, putting the quiet Long Island hamlet at the center of a political firestorm. [url=https://kra-40at.ru]kra33 сс[/url] The district is now a key “battleground,” said Oliver Roberts, a Massapequa alum and the lawyer representing the school board in its fresh lawsuit against New York claiming that the ban is unconstitutional and discriminatory. The Trump administration claims New York’s mascot ban violates Title VI of the Civil Rights Act of 1964, which prohibits recipients of federal funds from engaging in discriminatory behavior based on race, color or national origin — teeing up a potentially precedent-setting fight. The intervention on behalf of Massapequa follows a pattern for a White House that has aggressively applied civil rights protections to police “reverse discrimination” and coerced schools and universities into policy concessions by withholding federal funds. “Our goal is to assist nationally,” Roberts said. “It’s us putting forward our time and effort to try and assist with this national movement and push back against the woke bureaucrats trying to cancel our country’s history and tradition.” kra40 at https://kra--38---at.ru
Keenanbioca ([email protected])
17.08.25 13:51
Кракен ссылка остаётся ключом к доступу в даркнет. Кракен актуальная ссылка обновляется для безопасности. В 2025 году кракен ссылка 2025 обеспечивает анонимность и надёжность соединения для пользователей. Вход: <a href=https://kraake.art>Кракен ссылка</a>
MarcusElept ([email protected])
16.08.25 10:28
Unity, a brand of custom home company Bensonwood, is one of several companies in New England building homes in a factory. It’s a modern spin on the 1900s Sears Roebuck catalogue of mail-order houses, now with energy efficiency front of mind. [url=https://tripscan.info]трипскан[/url] Companies like Unity and Maine-based BrightBuilt Home offer several basic designs that owners can customize. At Unity, much of the design is done ahead of time, before the house’s walls, windows and doors are assembled inside the company’s Keene, New Hampshire, factory, then wrapped tightly in reusable plastic and put on a truck bed. Once it’s on site, a panelized house can be built in a matter of days. It is a very different model from traditional “stick-built” home construction, where the structure is built “stick by stick” on site and can take months to finish, all the while leaving wood and materials exposed to rain, snow and wind. https://tripscan.info трипскан вход “There’s a logic to building a structure in a climate-controlled environment. That really resonates with a lot of folks,” said Parlin Meyer, managing principal for BrightBuilt Home. The number of factory-made homes still pales in comparison to traditional stick-built homes in the United States — just 3% of all single-family homes as of 2024, according to the National Association of Home Builders. The trend is much more popular in Europe; in Sweden, most new homes are built in factories. “That’s been relatively flat for a number of years,” said Devin Perry, an assistant vice president at the National Association of Home Builders. “But anecdotally, there seems to be momentum behind that method of construction, and people looking for energy efficient options.” Three New England companies specializing in factory-built and energy efficient homes told CNN they are seeing a rise in interest. Prefabricated homes used to be associated with cheap, poorly made housing, but that has changed.
Arthuramisa ([email protected])
16.08.25 10:00
Ukrainian President Volodymyr Zelensky will meet US President Joe Biden and Vice President Kamala Harris in Washington on Thursday. Leon Neal/Getty Images CNN — Ukrainian President Volodymyr Zelensky’s visit to the White House on Thursday could be his final chance to convince a receptive American president of his country’s war aims. [url=https://mega555megawebat.com]megaweb[/url] The precise details of the “victory plan” Zelensky plans to present in separate meetings to President Joe Biden and Vice President Kamala Harris are unknown, having been closely held until they are presented to the American leaders. But according to people briefed on its broad contours, the plan reflects the Ukrainian leader’s urgent appeals for more immediate help countering Russia’s invasion. Zelensky is also poised to push for long-term security guarantees that could withstand changes in American leadership ahead of what is widely expected to be a close presidential election between Harris and former President Donald Trump. The plan, people familiar with it said, acts as Zelensky’s response to growing war weariness even among his staunchest of western allies. It will make the case that Ukraine can still win — and does not need to cede Russian-seized territory for the fighting to end — if enough assistance is rushed in. That includes again asking permission to fire Western provided long-range weapons deeper into Russian territory, a line Biden once was loathe to cross but which he’s recently appeared more open to as he has come under growing pressure to relent. Even if Biden decides to allow the long-range fires, it’s unclear whether the change in policy would be announced publicly. Biden is usually apt to take his time making decisions about providing Ukraine new capabilities. But with November’s election potentially portending a major change in American approach to the war if Trump were to win, Ukrainian officials — and many American ones — believe there is little time to waste. megaweb https://megaweb-5at.com Trump has claimed he will be able to “settle” the war upon taking office and has suggested he’ll end US support for Kyiv’s war effort. “Those cities are gone, they’re gone, and we continue to give billions of dollars to a man who refused to make a deal, Zelensky. There was no deal that he could have made that wouldn’t have been better than the situation you have right now. You have a country that has been obliterated, not possible to be rebuilt,” Trump said during a campaign speech in Mint Hill, North Carolina, on Wednesday. Comments like those have lent new weight to Thursday’s Oval Office talks, according to American and European officials, who have described an imperative to surge assistance to Ukraine while Biden is still in office. As part of Zelensky’s visit, the US is expected to announce a major new security package, thought it will likely delay the shipping of the equipment due to inventory shortages, CNN previously reported according to two US officials. On Wednesday, the US announced a package of $375 million. The president previewed Zelensky’s visit to the White House a day beforehand, declaring on the margins of the United Nations General Assembly his administration was “determined to ensure that Ukraine has what it needs to prevail in fight for survival.” [url=https://mega555kf7lsmb54yd6etzginolhxxi4ytdoma2rf77ngq5fhfcnid.com]megaweb20.at[/url] “Tomorrow, I will announce a series of actions to accelerate support for Ukraine’s military – but we know Ukraine’s future victory is about more than what happens on the battlefield, it’s also about what Ukrainians do make the most of a free and independent future, which so many have sacrificed so much for,” he said.
Charlestoido ([email protected])
16.08.25 08:43
The Goodsons didn’t start out intending to build a home. The couple scoured the southern Maine housing market for nearly two years, striking out time after time. <a href=https://tripscan.info>трипскан сайт</a> “We put in offers on probably half a dozen houses well over asking and were perpetually beat out by people who were paying cash, coming up from Boston or New York,” Goodson said. “The housing stock was nonexistent, to say the least.” https://tripscan.info трипскан вход House-hunting in cities comes with the same problem. When Tim Buntel and Cynthia Graber started looking for homes in Somerville, Massachusetts, they kept finding condos listed for far more than they were worth. “They were often very expensive, and they were flips,” Graber said. “Developers come in, they take old properties and do a lot of things that are pretty in their eyes. And it’s really crappy quality.” Massachusetts is one of the costliest states in which to buy a house. The greater Boston market has remained stubbornly expensive, with low inventory clashing with high demand. Graber and Buntel eventually found a property with an old cottage they considered renovating. But after several sky-high quotes from architects, they decided to demolish it and build a new home with Unity. “It was more flexible for our (urban) setting,” Buntel said. “Bringing the panels in on a flat pack and assembling them here was just more feasible, given the constraints of the streets and the neighborhood.” Unity Homes started with the intent to offer quality, sustainable homes at a lower price point than the bigger custom homes built by its parent company, Bensonwood. The final price can range widely depending on how big the customer wants to go, or whether it comes with features like a porch or a garage – anywhere from $300,000 for its smallest home up to $900,000 or just over $1 million for its biggest builds. BrightBuilt’s houses range from $275,000 to over $2 million, Meyer said.
De la technologie moderne, simple et abordable.
Votre guide dans le monde de la technologie moderne. Apprenez à utiliser les technologies et les gadgets qui nous entourent chaque jour et à découvrir des choses intéressantes sur Internet.